Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20 dub 2024, 14:41




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 AEG pro dívku 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 24 led 2018, 15:00
Příspěvky: 3
Nový příspěvek AEG pro dívku
Dobrý den,

ráda bych si koupila AEG, jsem začátečník a zatím jsem měla v ruce jen půjčenou G36 z půjčovny v army-airsoft.cz.
Nejraději bych chtěla nějakou menší jako MP5 nebo právě G36 (sama mám 163cm :D )
Našla jsem si z hlediska vzhledu (víc o tom totiž bohužel zatím nevím):
- MP5 od Cyma model CM.041J - https://airsoftpro.cz/cz/airsoftove-zbr ... kov-detail
- MP5 od J. G. Works model JG803 - https://www.airsoft-online.cz/aeg-mp5/mp5j-celokov/

Doporučili byste mi některou z nich? Nebo byste mi kolem té ceny 4000 doporučili raději nějakou jinou? Sice se mi líbí, ale mám obavy z její přesnosti a výkonu vzhledem k její velikosti. Tak kdyby to byla špatná volba a něco jiného by byla daleko lepší možnost, tak to přehodnotím.

Děkuji zkušeným mazákům za odpověď :)


06 bře 2018, 09:25
Profil
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 02 zář 2013, 11:15
Příspěvky: 273
Nový příspěvek Re: AEG pro dívku
Rozhodně tu MP5 od Cymy (CM.041). Vydržela mi 5 let ne vždy slušného zacházení, parádně spolehlivá. Vnitřními díly tě nebudu zatěžovat, ale pokud se něco podělá, dá se to v klidu sehnat (až na komoru, ale to není díl, co by se kazil sám od sebe, jedině zacházením). Zpracování těla je taktéž fajn, zkrátka a jasně, za ty peníze naprosto v pohodě volba.
Výkon- těch 120 m/s je vcelku průměr, se kterým se v lese neztratíš a v budovách neublížíš. Samozřejmě jsou akce, kde to nestačí, ale to už se bavíme vyloženě o "vybraných" akcích. Nevím, zda do budoucna budeš chtít výkon zvyšovat, do těch 130 m/s se tato MP5 vyladit dá bez obtíží, pak už by to chtělo něco jiného.