Airsoft forum http://airsoftforum.cz/ |
|
Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v http://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=241&t=18946 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | c4pavel [ 24 kvě 2015, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
Zdravim. Mam problém s neustálým přehřiváním kabelaže a motorku, při vypálení vetši davky se mi zda že se zmenši kadence a motorek tiže natahuje. Po vychladnuti zase vše v pořadku. Ve zbrani mam 170sp guarder pero, zakladni kola myslim 16:1, sylikonovou kabelaž 1,5 nizkoodporove, JeffTron Extreme mosfet, a Akumulátor Li-Po 2200mAh 11,1V 20/40C [8FIELDS]. Prosim poraďte nekdo co s tim mam delat. |
Autor: | Jeff [ 24 kvě 2015, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
mas hlavne nevyvazeny upgrade zbrane, jako zakladni prevod kol na sp170 je strasny over kill. jako prvni doporucuji vymenit kola za pomalejsi 32:1 nebo aspon 300:100 se sikmym ozubenim. nenapsal jsi jaky pouzivas motor, zvolenim kvalitniho zatezaku by taky melo pomoci. pak pomuze i instalace slabsi pruziny |
Autor: | c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
Omlouvam se, jsem si toho nevšiml že mi tam chybi motor. Mam tam vysokozatežovy od PBS. A ty zakladni kola mi drži nejvice. už jsem zkoušel 100:300 a motor se jeste vice dusil a přehřival (opravdu dobře vypodložkovano) a při 130sp guarderu a vysokorychlostnich kolech 13:1 problem byl stejny. |
Autor: | Jeff [ 24 kvě 2015, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
s kolama 100:300 musi byt mensi zatizeni motoru nez s 16:1, takze jsi je bud spatne instaloval nebo byly krive. sp130 je na kola 13:1 strasna zatez, ty kola jsou vhodny do pruziny M100 |
Autor: | c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
Ani špatne nainstalovane ani špatne vypodložkovane. Vždy zkoušim pohyb převodu bez záteže a krasne se točily. Ale vyzkoušim ješte jine motory ty pbs nejsou moc odskoušene. A 100sp pero na 13:1 je přiliš malo. Pist nestihne doletet na konec valce a dochazi k useknuti zubu. Ja už se neřydim tim co je psáno to je dáno, pouze a jen zkušenostmi. Dekuji za reakci na muj problem. |
Autor: | Jeff [ 24 kvě 2015, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
13:1kola s M100 s 11.1V lipol je urcite problem jak rikas, ale ony existuji i nizsi voltaze, treba s lipol 7.4V je to vyvazeny upgrade do rychlosti. Ja to proste beru z pohledu zateze motoru, kdyz to vezmu analogicky s autem, tak je to asi stejny, jako by jsi se chtel rozjet na 3 rychlostni stupen. |
Autor: | c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
Vyzkoušim obě možnosti. Jak motor tak tam vratim 100:300 a uvydim. Ale vice bych věřil tomu motoru. Děkuji |
Autor: | Jeff [ 24 kvě 2015, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
pokud mas moznost, tak zmar proud motorem pri strelbe davkou. Bezne je 15 - 20A, na M170 i 25A. Tipuji, ze tam budes mit mnohem vyssi proud. podle toho se pak da upravit upgrade, aby to mene zralo. |
Autor: | c4pavel [ 26 kvě 2015, 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v |
bohužel to nemám jak změřit. ale děkuji za typ. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |