Airsoft forum
http://airsoftforum.cz/

Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v
http://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=241&t=18946
Stránka 1 z 1

Autor:  c4pavel [ 24 kvě 2015, 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

Zdravim. Mam problém s neustálým přehřiváním kabelaže a motorku, při vypálení vetši davky se mi zda že se zmenši kadence a motorek tiže natahuje. Po vychladnuti zase vše v pořadku. Ve zbrani mam 170sp guarder pero, zakladni kola myslim 16:1, sylikonovou kabelaž 1,5 nizkoodporove, JeffTron Extreme mosfet, a Akumulátor Li-Po 2200mAh 11,1V 20/40C [8FIELDS]. Prosim poraďte nekdo co s tim mam delat.

Autor:  Jeff [ 24 kvě 2015, 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

mas hlavne nevyvazeny upgrade zbrane, jako zakladni prevod kol na sp170 je strasny over kill. jako prvni doporucuji vymenit kola za pomalejsi 32:1 nebo aspon 300:100 se sikmym ozubenim.

nenapsal jsi jaky pouzivas motor, zvolenim kvalitniho zatezaku by taky melo pomoci.

pak pomuze i instalace slabsi pruziny

Autor:  c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

Omlouvam se, jsem si toho nevšiml že mi tam chybi motor. Mam tam vysokozatežovy od PBS. A ty zakladni kola mi drži nejvice. už jsem zkoušel 100:300 a motor se jeste vice dusil a přehřival (opravdu dobře vypodložkovano) a při 130sp guarderu a vysokorychlostnich kolech 13:1 problem byl stejny.

Autor:  Jeff [ 24 kvě 2015, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

s kolama 100:300 musi byt mensi zatizeni motoru nez s 16:1, takze jsi je bud spatne instaloval nebo byly krive.

sp130 je na kola 13:1 strasna zatez, ty kola jsou vhodny do pruziny M100

Autor:  c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

Ani špatne nainstalovane ani špatne vypodložkovane. Vždy zkoušim pohyb převodu bez záteže a krasne se točily. Ale vyzkoušim ješte jine motory ty pbs nejsou moc odskoušene.
A 100sp pero na 13:1 je přiliš malo. Pist nestihne doletet na konec valce a dochazi k useknuti zubu. Ja už se neřydim tim co je psáno to je dáno, pouze a jen zkušenostmi.

Dekuji za reakci na muj problem.

Autor:  Jeff [ 24 kvě 2015, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

13:1kola s M100 s 11.1V lipol je urcite problem jak rikas, ale ony existuji i nizsi voltaze, treba s lipol 7.4V je to vyvazeny upgrade do rychlosti.

Ja to proste beru z pohledu zateze motoru, kdyz to vezmu analogicky s autem, tak je to asi stejny, jako by jsi se chtel rozjet na 3 rychlostni stupen.

Autor:  c4pavel [ 24 kvě 2015, 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

Vyzkoušim obě možnosti. Jak motor tak tam vratim 100:300 a uvydim. Ale vice bych věřil tomu motoru.
Děkuji

Autor:  Jeff [ 24 kvě 2015, 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

pokud mas moznost, tak zmar proud motorem pri strelbe davkou. Bezne je 15 - 20A, na M170 i 25A. Tipuji, ze tam budes mit mnohem vyssi proud.

podle toho se pak da upravit upgrade, aby to mene zralo.

Autor:  c4pavel [ 26 kvě 2015, 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přehříváni kabeláže a motorku při 170sp guarder a 11,1v

bohužel to nemám jak změřit. ale děkuji za typ.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/