Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28 dub 2025, 10:01

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 CA M15A4Tactical Carbine-new version Vs. G&P M4A1 Carbine 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Nový příspěvek CA M15A4Tactical Carbine-new version Vs. G&P M4A1 Carbine
Dobrý den a zdravím všechny na fóru. Jelikož jsem v této oblasti začátečník a investice do zbraně není malá, chtěl bych Vás poprosit o radu a event. utvrzení v mých zjištěních. Zatím jsem airsoft hrál jenom párkrát (dříve spíše paintball), nicméně mě to docela chytlo a mám i s kým hrávat, proto jsem se rozhodl koupit vlastní zbraň. Po docela zdlouhavém a podrobném prostudování tohoto fóra a zdejších příspěvků jsem do finále vybral tyto dvě zbraně, obojí M4.

CA Armalite M15A4 Tactical Carbine - new version
http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1485
a
G&P M4A1 Carbine (Colt)
http://www.armymarket.cz/m4a1-carbine-colt-gp-d0358

cena je po odečtení dekorační slevy cca stejná. Rozhodl jsem se pro značkovou zbraň, protože preferuji přesnost a bezporuchovost před extra výkonem, na druhou stranu úsťovka 110-120/m se hodí. Vím, že jsou obě dobré a že tady na fóru je možná lehká preference značky CA. Nejde mi ale primárně o výběr značky spíše o tyto konkrétní modely. Abych se dokázal lépe rozhodnout, chtěl bych si tady ujasnit následující věci (chci jenom zdůraznit, že toto fórum jsem již kompletně přečetl a zatím jsem nenašel zcela jednoznačné odpovědi na všechno a některým věcem úplně nerozumím. Proto Vás prosím nepiště příspěvky typu: „hledej šmudlo“ apod, hledáním a čtením jsem již strávil docela dost času):
1. podle přečtení fóra se zdá, že GP má slabinu v osičkách kol a možná snad v snáze rezavějící a praskající hlavni? Žádné další zásadnější negativum jsem nenašel. Je to tak?
2. CA má naopak slabinu v motoru a lehce zaostává výkonově, jinak ale asi v ničem ?
3. z příspěvků jsem pochopil, že prasknutí osičky se dá zabránit výměnou pružiny za silnější GD 120. Opravdu to stačí?