Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2025, 07:14




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
 G36 problém 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 14 srp 2013, 22:35
Příspěvky: 2
Nový příspěvek G36 problém
Zdravím, mám G36E s nový upgradem. Ve zbrani se nachází

-Aspro vzduchotechnika,hlava válce,hlava pístu (plný válec)
-Shs šikmé zátěžové kola, vačka, vypodložkováno
-Shs ložiska
-Pružina GD 150
-Vodící trn pružiny s ložiskem typ 3
-Tryska s těsněním
-Motor aimtop zátěžový
-Nová 1,5qmm kabeláž+mosfet, Dean-T konektory

Abych popsal problém.Když zmáčknu spoušť, tak píst se natáhne ale, zůstane v zadní poloze.Motor sní dále nepohne jen se cuká.
Ve zbrani mám tento píst http://www.armymarket.cz/polykarbonatov ... oter-d3668 .Myslel jsem, že to bude pístem tak jsem tento píst nahradil tímto pístem http://www.deadbox.cz/cs/5617-shs-shs-p ... -ozubenim/ Zbran vystřelila jen 2x a pak zase nastal stejný problém píst zůstal natáhnutý v zadní poloze.

Před upgradem kde byla jen m120 a jinak základ.Tak se tento problém objevoval jen u slabší baterie.

Vyzkoušel jsem tyto baterie nihm9,6V 1600mah, VB power 9.6V 2200mah, Lipol Turnigy 3s 3000mah 20-30C.Všechny baterie jsem nabil, ale problém byl stále stejný.

Díky za rady.


18 čer 2014, 14:46
Profil
Podplukovník
Podplukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2010, 18:40
Příspěvky: 607
Nový příspěvek Re: G36 problém
Jestli to neroztočila ani ta lipolka, tak musí bejt problém někde v mechu, ideálně zkusit jestli se dá pružina celá stlačit s pístem a trnem, jestli píst nedrhne, jestli jsou kola správně vypodložený (volně se točej při sešroubovanym mechu, ale bez vůlí do stran).

_________________
Jak na lipolky
__________________________________________
M4A1 G&P SHS M130 - 1.99J 17bb/s
AKS-74U Cyma M120 - 1.58J 25bb/s


18 čer 2014, 16:18
Profil
Svobodník
Svobodník

Registrován: 14 srp 2013, 22:35
Příspěvky: 2
Nový příspěvek Re: G36 problém
Kola se bez odporu točí a nehýbou se do stran.Píst nedrhne o pístové kolo.
Problém nastal až u stlačování trnu a pružiny do pístu vždy zůstalo venku ložisko od trnu.Proto jsem vyzkoušel pružinu 150 od aspro a tam se mi povedlo strčit pružinu i celý trn do pístu.


19 čer 2014, 11:53
Profil
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
S velkou pravdepodobnosti to bude tim, ze se ti nechce pruzina poskladat do pistu. Cim vic je stlacena, tim vice se krouti a nakonec se dostane mezi trn a pist.
Zkus otocit pruzinu. Ma progresivni vinuti a na kazdou stranu se krouti jinak. Protoze mas SP150 a to uz je celkem prasobrko a pripadne otoceni by nepomohlo, tak zbyva jedine zbrousit nabehovou hranu pistu. Byva ostra, tak musis pruzine pomoci navest ji do pistu.
Jinak, jestli je to tenhle problem vyzkousis tak, ze poskladas mech jen s kolama (bez zapadky zpetneho chodu), vzduchotechnikou a pruzinou a opatrne potlacis do pistu sroubovakem. Musi jit hladce az nakonec tak, ze se do nej schova i lozisko trnu.


19 čer 2014, 16:07
Profil
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Zdravim. Mam problem s vykonem zbrane (G36C CM011). Postupem casu si delam upgrade a zatim mam v kveru vzduchotechniku ASparts s tim, ze jsem nepouzil jejich valec, kvuli spatne umistenym diram. GD sp120, novou CNC komoru od ASpro, gumku cernou GD, hlaven nerezovou Madbull 6,03 247mm. Vse tesni jak ma. Vsechno je promazano, namazano. Jede a podava krasne, ale prijde mi, ze rychlost neodpovida ocekavani. Dava mi 115m/s. V cem by mohl byt problem? Nechci zbran hned davat technikovi, chtel bych si poradit sam.


02 říj 2014, 05:46
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: G36 problém
Jak špatně umístěným dírám? Jinak pokud jsi si jistej pružinou, tak něco netěsní jak má, jinak by to nedávalo nízkej výkon žejo :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


02 říj 2014, 07:20
Profil ICQ
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Na 250mm hlaven jsou diry daleko. A pruzinu jsem kupoval s tim, ze je to sp120. Pokud ji nikdo nevymenil, tak by to tak melo byt. :-D
To je to... Vzducharna tesni, tryska na gumce taky... Jen chci proste vedet, jestli tu nemuze byt jeste nejaky faktor, ktery by na to mohl mit vliv. :-P


02 říj 2014, 07:35
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: G36 problém
Zkus tam ten válec dát. Jinak pokud to nemá úsťovku a není slabá pružina, tak to někde ufukuje. Nebo měříš s těžšíma kulema nebo máš rozbitý chrono, ale to jsi předpokládam vyloučil :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


02 říj 2014, 08:39
Profil ICQ
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Zkusim to. Mam tu jeste dalsi 2 valce.
Tak tak... ustovka je prepocitana, chrono nove :-D
Jeste, mozna hloupy, dotaz... Jak moc ma testnit gumicka na trysce? Staci po to misto, kde se tryska rozsiruje, nebo muze jeste vic, kdyz bude komora podavat? :-P


02 říj 2014, 09:02
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: G36 problém
Hele, jak jsi došel k názoru, že ti přechod tryska-gumička těsní? Protože jedna věc je, že tryska doléhá, druhá že to těsní...

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


02 říj 2014, 09:16
Profil ICQ
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
No... tak nejak s tim pocitam :-D Oci vidi... :-D
Jak to tedy vyzkousim? Fouknutim do hlavne?

edit: Tak to těsní. Vyzkouším teda ještě vyměnit ten válec.


02 říj 2014, 15:50
Profil
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Tak jsem zjistil pár věcí a docela jsem čuměl.
Jak jsem předtím psal, tak opravdu vše těsnilo. Ikdyž komora odskočila od mechu, pořád dávalo G stejný výkon.
Vzal jsem tedy "údajnou" SP120 od GD do Actionshopu v Ostravě a nestačil jsem se divit, když jsem ji srovnal s pružinou od ASpro 120MS. Čuměli i prodavači a smáli se, že to je měkké jako pružina do prospisky. Ve srovnání s pružinou M100 jejich značky (PBS), byla GD možná ještě měkčí.
GD SP120 přitom byla pořád stejně dlouhá, jako nová pružina od ASpro. Bavil jsem se o tom s otcem a ten mi řekl, jako zámečník, že materiál jako takový nezměkne, pokud nebyla vadná už do výroby. Přitom co si pamatuju, tak při prvním vkládání téhle pružiny do mechu, jsem pozoroval znatelný rozdíl proti původní pružině. Teď se do mechu vkládala naprosto v pohodě a ani nebylo nutné držet vzduch, aby mi nevyskočil.


20 říj 2014, 14:43
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: G36 problém
Mno a neprohodil jsi při nějakém rozebírání pružinu omylem za jinou? Nebo nehrabal se ve zbrani ještě někdo kromě tebe?

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 říj 2014, 14:50
Profil ICQ
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Nevymenil, nehrabal. Pruzinu tu mam jen jednu a to puvodni s normalnim vinutim, ktera je navic o 2cm kratsi. Myslim si, ze se proste nepovedla pruzina.

Jinak jsem kver ted poskladal s pruzinou od ASpro (120MS) a dava stabilne 130m/s.


20 říj 2014, 15:05
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 12 led 2014, 11:02
Příspěvky: 42
Nový příspěvek Re: G36 problém
Tak v tom případě to moc nedává smysl že? V jedné větě píšeš, že máš info, že materiál neměkne a hned na to, že během chvíle má uplně jinou sílu, kterou poznáš při montáži. To znamená relativně veliká změna. Ale jinak pružiny se unavují a sílu opravdu ztrácejí. Záleží na mnoha faktorech při výrobě a nulová zmetkovitost je nereálná.


21 říj 2014, 16:20
Profil
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
A četl si co jsem psal? Pokud byla správně zakalená, tak změknout nemůže.
Jako nezlob se na mě, ale to záleží opravdu na tolika faktorech? Proč mi teda auto stojí na pružinách už nějakou dobu a nesedí na zemi? Že by to nebyly zmetky? Čekal bych, že když dám za pružinu 300,-, že bude fungovat.
Prostě co vím, tak tyhle pružiny se začnou zkracovat. Ne, že ji na začátku sezóny dám do kvéru s tím, že se mi kroutí na všechny strany a po 4 akcích, při výměně vzduchárny, tu samou pružinu dávám do mechaboxu s minimálním odporem, přitom má stejnou délku. Pokud nebyla ze slámy, tak se to prostě stát NEsmí. Ne po pár akcích.


21 říj 2014, 16:49
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 12 led 2014, 11:02
Příspěvky: 42
Nový příspěvek Re: G36 problém
Když jsi natolik chytrý, viděl jsi někdy výrobu pružin, pracoval jsi někdy s výrobci pružin? Víš proč ti nezměknou tlumiče tak rychle? Protože to je automotive a ty pružiny se nesekaj v asii za pár € miliony kusů. A ten drát má úplně jiný, chápej přísnější, požadavky než drát kterej půjde do kvéru, kde není šance, že z toho bude drahej problém. Věř, že těm je jedno jestli za to dáš 50 nebo 300. Prostě takový věci se stávaj, stačí špatná teplota, pozice pružiny na popouštění a máš zmetek a nikdo na něj nepřijde, kdyby je vůbec kontrolovali. A navíc v procesu se může stát takových věcí např. záměna drátu, vynechaná technologie, lidský faktor atp. Prostě takové věci se dějí i u mnoha hlídanějších a dražších výrob. A za to sem rád, to mi platí účty :D


21 říj 2014, 17:46
Profil
Podporučík
Podporučík

Registrován: 22 led 2014, 08:23
Příspěvky: 213
Nový příspěvek Re: G36 problém
Dobrá.
Jedno je jisté. Mám doma pouze tři pružiny. Původní o 2cm kratší, "údajnou" GD SP120 a novou 120MS od ASpro. První dvě jsou teď na dost podobné úrovni, přitom při první montáži prostě nebyly. ;)
Myslím, že nejsem první, ale závěr je takový, že jsem dostal čínský zmetek. :D
Teď jsem ještě zvědavý kolik vydrží ta od ASpro. Ve vláknu o pružinách jsem četl, že to jsou taky celkem "zázraky".


21 říj 2014, 17:53
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 12 led 2014, 11:02
Příspěvky: 42
Nový příspěvek Re: G36 problém
Nedávno jsem dával GD140 a zatím nepozoruju žádný pokles a udělala 150m/s. Uvidíme po sezóně :)


21 říj 2014, 18:05
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tbot a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz