Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18 dub 2025, 14:48




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ] 
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Natažení pružiny, následný zásek 
Autor Zpráva
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
Zkoušel jsi složit a vyzkoušet mecháč jenom s motorem a kolama?

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


26 říj 2012, 13:32
Profil ICQ
Četař
Četař

Registrován: 31 srp 2012, 14:28
Příspěvky: 13
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
Tak problém snad vyřešen bylo to nejspíš v nabíječce a akumulátoru pujčil jsem si jinou nabíječku nabyl aku. VBPower 8.4V 2200mAh a šlape to. Jinak všem díky moc za rady.


26 říj 2012, 18:34
Profil
Desátník
Desátník

Registrován: 30 kvě 2011, 21:37
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
Mám taky tento problem u mé GP m4.
sestavu mám:
mech GP
kola SHS 16:1
pružina guarder 120
motor původní GP M120
problem je že moje li-pol 7.4V 20C mě tuhle sestavu nenatáhne a po vyzkoušení 11.1V šlape v klidu ale nechce se my to honit 11.1V vysokoot. motor by asi dostaval zabrat co myslíte že musím změnit aby to jelo na tu 7.4
samozřejmě že bych chtěl větší kadenci proto ty kola 16:1.
děkuji za odpovědi


30 čer 2015, 08:32
Profil
Generál major
Generál major
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2009, 10:40
Příspěvky: 1961
Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
vymen motor za zatezovej, prakticky jedno jakej a mas po problemu...

_________________
No stress, be EPeS ...

2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)

L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J)
L110A2 (AK 2,6J)
L119A1 (GBB WE 2,2J)
L1A1 (STAR 2,6J)
L128A1 (GFC 0.8J)

Podporuje ligu plynařů!


30 čer 2015, 11:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Desátník
Desátník

Registrován: 30 kvě 2011, 21:37
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
A když zatím nechám tento a pohon 11.1V tak max oddělám pouze motor ne.Stejně hci pak kupovat nový až odejde.A když koupím zátěžák tak pak bude jedno jestli tam dám 7.4 nebo 11.1 akorát se bude měnit kadence jestli jsem to pochopil.


30 čer 2015, 12:08
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Natažení pružiny, následný zásek
Jop, ale je to škoda, GP120 motor je fajn, jen prostě kombinace rychlejch kol a M120 je dost extrémní.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


30 čer 2015, 14:51
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz