|
|
Registrovat •
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Autor |
Zpráva |
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Někdy se hele prostě víc nepovede. Jakmile to je nad hodnotu pružiny, což v tvém případě je, tak je to ok.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 říj 2011, 19:22 |
|
 |
|
voresprut
Rotný
Registrován: 18 kvě 2011, 20:06 Příspěvky: 22
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
u mého AK74 kde mám pružinu GD130 přena hlaven od guru 6.03 hopová gumka též od guru. Ty přesný hlavně maj celkem velkej otvor pro hop. gumka od guarder sklamala. Bohužel hlaveň má příliš vekou drážku a hopová gumka příliš malou, tak je celkem těžky se přesně trevit na střed. Hodne zaleží na zvolení bobánku... zkoušel jsem od guru 3 typy od guardera 2 typy a nkonec i ruzné typy PVC izolací. U pvc mám spíše negativní zkušenost, protože hop nehopoval stabilně. Ladil jsem to včera v rozmezi 2 hodin za cca stejného počasí a teplot. potom mě napadlo zkusit ocelovou kulatinu bohužel jsem našel 2 s toho jedna byla moc malá a druhá zas moc velká, ale teoreticky by to mělo hopovat stabilně, ale nemám odskoušený. Nakonec jsem se vratil k originálním bobánkům od výrobců. Nejpřesnější byl bobánek od guru malej tvarovanej. Je sice hodne útopenej a mám ho skoro na max, ale hopuje zatím nejlíp.
|
08 říj 2011, 07:46 |
|
 |
|
hharo
Poručík
Registrován: 16 úno 2010, 12:57 Příspěvky: 232
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
V jaké poloze má zůstat tryska po výstřelu na semi? V takové, aby zásobník byl schopen dotlačit kuli před hop gumu? V mém případě tryska zůstane na půli cesty a brání vstupu kule před hop gumu. Upgrade tryska byla zaměněna za stejnou velikost původní, kola též+ vačka.
|
11 říj 2011, 10:14 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
teoretiky by mela byt tryska uplne vysunuta, tj. uzamykala komoru. v praxi trysky polo ci uplne oteviraji komoru vlivem setrvacnosti kol
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
11 říj 2011, 10:39 |
|
 |
|
hharo
Poručík
Registrován: 16 úno 2010, 12:57 Příspěvky: 232
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Vrátil jsem původní kola, přeci jenom na 140 32:1 bylo docela tejrání podle zvuku. Trysku jsem vyměnil za guru 20,4 Cyklon. Podávání bez problémů. S 0.25 mi to měřilo 150m/s. Jelikož doma nemám 0.20 chci se optat kolik může být orientačně úsťová rychlost s 0.20?
|
24 lis 2011, 13:55 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
cca 165m/s
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
24 lis 2011, 14:10 |
|
 |
|
Daven
Moderátor
Registrován: 16 úno 2009, 19:11 Příspěvky: 1271 Bydliště: Chrudim a Praha
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
souhlas, da se to zhruba prepocitat i v tomto prevodu kde to vyjde na cca 167m/s: http://www.bullet.wz.cz/
_________________ Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim
|
24 lis 2011, 15:55 |
|
 |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|