CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Autor |
Zpráva |
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Zdravím všechny, pustil sem se do upgradu mojí zbraně (AK-74 od Cymi CM.040). Koupil jsem set vzduchotechniky pro moji zbraň v GURU. Mechabox se podařilo rozložit a složit, mechabox funguje. Problém je to, že zbraň nestřílí kuličky. Myslím, že je to moc dlouhou tryskou protože na GURU je v setu pro AK-47/74 tryska dlouhá 21mm a ta co tam byla originál má 19,63mm. Zbraň kuličky neodebírá ze zásobníku. Co myslíte vy? Měnil jsem teda ještě hop-up, vše podle návodu na Chrudimi. V tom snad problém nebude. A ještě jeden menší dotaz. Je normální že píst ve válci od GURU velmi obtížně jezdí (zkoušenou rukou) ? Ten původní válec jezdil lehce. Válec jsem promazal. Děkuji za pomoc.
|
17 čer 2011, 19:36 |
|
 |
|
vojtka
Plukovník
Registrován: 14 pro 2008, 13:46 Příspěvky: 1073 Bydliště: NJ
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
vrať tam původní trysku a nebo kup novou 20mm, je to tím že je dlouhá. teď záleží co je obtížně, guru O kroužky jsou dost široké a dost dřou, ale nikdy jsem s tím neměl problém
_________________ moje elektro-kolo  http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/
|
17 čer 2011, 19:52 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Takže trysku to chce 20mm. Ok, dík A ten válec je teda normální že tak dře  .... toš taky díky
|
17 čer 2011, 20:03 |
|
 |
|
niky79
Štábní praporčík
Registrován: 01 kvě 2009, 11:51 Příspěvky: 135
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Ja pouzivam pro AK 19.7mm (od SHS), strili a tesni perfektne!
A pokud pist ve valci jezdi obtizne, rozhodne zkontroluj ustovku po namontovani. Mel jsem stejny problem (asi 10 dnu zpatky) a ustovka naprosto mizerna - asi 115 m/s s GD120. Po vymene hlavy pistu za tichou plastovou s dvojitym tesnenim, ktera byla ve valci trochu volnejsi, ustovka vyskocila na 135 m/s. (Puvodni byla ticha hlinikova s dvojitym tesnenim.) Ocenil jsem, ze GURU to bez problemu vymenil (Brno).
|
17 čer 2011, 20:39 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím.
|
17 čer 2011, 23:45 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
mela by davat 130m/s a vic s 0,20g kulema
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
18 čer 2011, 06:49 |
|
 |
|
niky79
Štábní praporčík
Registrován: 01 kvě 2009, 11:51 Příspěvky: 135
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
1satan píše: Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím. Rozhodne nad 130  Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s.
|
18 čer 2011, 06:59 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Tak problém s kuličkama vyřešen. S tryskou 20,4 to funguje.
|
21 čer 2011, 20:22 |
|
 |
|
Cotulosh
Moderátor
Registrován: 14 zář 2009, 20:02 Příspěvky: 1084 Bydliště: Karviná
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
niky79 píše: Rozhodne nad 130  Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s. 20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi.
_________________ O oko přijdeš ve chvíli, kdy airsoft hraješ bez brýlí. Pokud žádáte autorizaci na ICQ, podepisujte se. Nepodepsané házím do ignor listu!
|
21 čer 2011, 20:51 |
|
 |
|
niky79
Štábní praporčík
Registrován: 01 kvě 2009, 11:51 Příspěvky: 135
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Mozna je to rozmazlenost, ale potesi  Jinak s GD 120 to dava kolem 138 m/s. Tryska je 19,7 mm (SHS). Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil?
|
22 čer 2011, 08:36 |
|
 |
|
satanek123
Svobodník
Registrován: 22 čer 2011, 16:45 Příspěvky: 2
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
čau já mám taky AK 74 od CA a mám ten sám problém akorát s tryskou co tam byla 19,7 nepodávala tak sem vyměnil na 21 a taky nepodává takže myslíte že mám zkusit 20 
|
22 čer 2011, 16:50 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
spis bych dal vacku na pistovy kolo
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
22 čer 2011, 16:54 |
|
 |
|
satanek123
Svobodník
Registrován: 22 čer 2011, 16:45 Příspěvky: 2
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
v tom je ten problém jak sem vyměnil na tu 21 mm tak sem tam dal vačku a střilí to stylem že střílí třeba 5 kulí pak dvě nic pak vyletí 3 naráz
|
22 čer 2011, 16:56 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
niky79 píše: Mozna je to rozmazlenost, ale potesi  Jinak s GD 120 to dava kolem 138 m/s. Tryska je 19,7 mm (SHS). Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil? Ještě jsem to neměřil, ale po tom, jak jsem s tím mechaboxem střílel při zkoušení té 21 trysky, tak se to těsnění asi nějak usadilo a teď už jezdí píst o poznání lépe. Jakmile budu vědět, napíšu to sem.
|
22 čer 2011, 19:32 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Jeff píše: spis bych dal vacku na pistovy kolo To jsem právě s chlapíkem v GURU taky řešil. Jestli spíš trysku nebo tu vačku. No jelikož vačku neměl, zkusil jsem tu trysku a funguje. Pořádně testovat jsem chtěl dneska, ale nějak mi to s prací nevyšlo tak snad zítra.
|
22 čer 2011, 19:34 |
|
 |
|
loco99
Brigádní generál
Registrován: 15 říj 2010, 20:44 Příspěvky: 1463
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Cotulosh píše: niky79 píše: Rozhodne nad 130  Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s. 20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi. Ono ani těch 10 neni takov výhra, když si každej ty pružiny čísluje jak chce  to jenom lidi to berou tak nějak podle guarderu
|
22 čer 2011, 19:50 |
|
 |
|
niky79
Štábní praporčík
Registrován: 01 kvě 2009, 11:51 Příspěvky: 135
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok?
|
22 čer 2011, 19:50 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
niky79 píše: 1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok? Vím že to nebylo na mě. Já jen že jsem se o tom bavil s tím borcem. Jj, 20.4.
|
23 čer 2011, 06:52 |
|
 |
|
niky79
Štábní praporčík
Registrován: 01 kvě 2009, 11:51 Příspěvky: 135
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Jsem si kvuli tobe koupil 20.4 a vyzkousim ji misto te 19.7, snad prida jeste nejake KAPRIKY navic 
|
23 čer 2011, 07:21 |
|
 |
|
voresprut
Rotný
Registrován: 18 kvě 2011, 20:06 Příspěvky: 22
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji. Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes?
|
23 čer 2011, 21:46 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
voresprut píše: Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji. Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes? Dodám jen, že píst zůstane při zaseknutí v zadní poloze, motor netočí.
|
23 čer 2011, 21:51 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
23 čer 2011, 21:55 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
T-dog píše: no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho Vím co teď myslíš, ale bude to něco jiného. Tady ten problém o kterým mluvíš se řeší přepnutím do jiného režimu, vystřelením a pak opět přepnutím. Jo to je vcelku normál, ale nám se to sekne a můžeme přepínat jak chceme, ale zůstane to seklé. Po chvilce zkoušení se to tedy vždy rozjelo.
|
23 čer 2011, 22:03 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
23 čer 2011, 22:06 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
T-dog píše: mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo Mosfet tam ještě není (díly mi tu ale už leží  ). Kontakty jsou v pořádku. Ty jsem kontroloval když jsem měl mecháč rozdělanej. Při tom záseku, když zmáčknu spoušť, tak se motor jakoby pokusí otočit, ale nejde to.
|
23 čer 2011, 22:14 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
23 čer 2011, 23:42 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
jo no jestli krivy kola? nebo spatne vypodlozkovany? defekt na ozubeni at us kol nebo pistu? jak rika grif asi nezbejva nes skusit vse "nasucho"
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
23 čer 2011, 23:43 |
|
 |
|
1satan
Četař
Registrován: 14 zář 2009, 17:13 Příspěvky: 13 Bydliště: Jihomoravský kraj
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
No tak to holt budu zkoušet  . Já jen aby jsme neřešili něco, co už je dávno vyřešené. Kola jsou podložený dobře a jsou v pořádku.
|
24 čer 2011, 06:26 |
|
 |
|
voresprut
Rotný
Registrován: 18 kvě 2011, 20:06 Příspěvky: 22
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
Griffon píše: V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to. viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina. V nedělí jdem na akci, tak pak dáme vědět jak jsme dopadli. Raději bych měl do svého Camelbacku namíchat trochu Valia...aby to krochna bez ujmi přežila. 
|
24 čer 2011, 12:50 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
voresprut píše: viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina. Může to být příčina. Samozřejmě záleží na tom, co je to za články, Sanyo zelený tahaj v 8,4V verzi s dobrejma kolama a motorem klidně i M150, ale pokud to jsou nějaký malý/pofidérní články, tak ten aku může bejt prostě slabej.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
24 čer 2011, 13:26 |
|
 |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|