|
|
Registrovat •
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
|
Autor |
Zpráva |
japato25
Podpraporčík
Registrován: 13 led 2012, 11:00 Příspěvky: 78
|
 problem g36c dboy...
zdravim ma problem když vracím mechač s motorem do pažbičky zbran přestane střilet . jinak když neni v pažbičce normalně střili jak semi tak auto . zkoušel jsem všemožně nastavovat přitlak ---> bez uspěchu. nevíte někdo čím to je ? děkuji
|
10 srp 2013, 09:29 |
|
 |
|
kralik663
Podporučík
Registrován: 28 lis 2011, 16:07 Příspěvky: 192 Bydliště: Praha 4
|
 Re: problem g36c dboy...
přestane střílet je dost obecný. Jakože vůbec nic nereaguje nebo ti jen cvaká motor? trošku to upřesni...
_________________ King Arms M4 Vltor - SHS M150 (3.07 J, 0,20g - 175 m/s), Li-Pol 11,1 V (22 bb/s) CA MP5 SD6 B&T - AsPro M130 (2.1 J, 0,20g - 145 m/s) WE Glock 18c 4.gen - (0,92 J) TM Glock 17 - 0.8 J
|
10 srp 2013, 09:44 |
|
 |
|
japato25
Podpraporčík
Registrován: 13 led 2012, 11:00 Příspěvky: 78
|
 Re: problem g36c dboy...
vubec nereaguje. žadny zvuk ani se nezahřeje prostě jako by tam nebyl
|
10 srp 2013, 10:00 |
|
 |
|
kralik663
Podporučík
Registrován: 28 lis 2011, 16:07 Příspěvky: 192 Bydliště: Praha 4
|
 Re: problem g36c dboy...
tak to je něco v kabelech. Mně to dělalo v MP5. Jelikož jsem měl novej celej spínač spouště, tak nebyl přesně do mechaboxu, tak jsem ho musel celej posunout blíž ke spoušti a ohnul jsem k sobě trochu plíšky u jezdce a už to jede v pohodě. Zkus zkontrolovat celou kabeláž, jestli je všude v pořádku.
_________________ King Arms M4 Vltor - SHS M150 (3.07 J, 0,20g - 175 m/s), Li-Pol 11,1 V (22 bb/s) CA MP5 SD6 B&T - AsPro M130 (2.1 J, 0,20g - 145 m/s) WE Glock 18c 4.gen - (0,92 J) TM Glock 17 - 0.8 J
|
10 srp 2013, 10:32 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: problem g36c dboy...
Odpovídal jsem ti už na Facebooku (předpokládám, že jsi to ty  )...máš nejspíš někde na kabeláži špatnej spoj, jak to nacpeš do těla, tak se kabely pohnou a spoj se rozpojí. Tipoval bych to na problém u konektorů na motoru.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
10 srp 2013, 11:16 |
|
 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|