Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2025, 06:47




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Aimtop m4 Problem cyklovania. 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 27 říj 2014, 09:18
Příspěvky: 2
Nový příspěvek Aimtop m4 Problem cyklovania.
zdravím , používam zbraň m4rku od Aimtopu zaťažová verzia.Na semi naťahuje piest tak že stále začne s polovice, vystrelí a zastaví v polovici cyklu znova ( tryska uplne zasunutá), skúšal som baterie 7,4V , 9,6V aj 11,1V stale ten isty problém.Zbraň si servisujem sám , aj po dôkladnej prehliadke som nenašiel viditeľné opotrebenie na sučiastkach ktoré majú na starosti semi-streľbu. Dosť mi to robý vrásky lebo pružina je pri skladovaní stále natiahnutá do polovice a piest a kolesa budú tiež viac zaťaźované..
Kamarát mal tento problem tiež ( rovnaká zbraň ale nová ) no jemu sa to nahodne objavuje a samo mizne.

Máte niekto podobné skúsenosti? Ďakujem


27 říj 2014, 09:42
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 28 čer 2008, 20:10
Příspěvky: 5923
Bydliště: Heřmanův Městec
Nový příspěvek Re: Aimtop m4 Problem cyklovania.
je to normalni "problem" 99% aeg zbrani, ono totiz kdyz se vyhodi clunek, tak kola maji stale pomerne vysokou setrvacnost, takze nez se zastavi, tak se pist castecne natahne. Vyslovene to zbrani neskodi, pouze ta pruzina se rychleji unavi.

pokud chces tomuto jevu zabranit, tak do zbrane instaluj zarizeni s aktivnim brzdenim motoru. to zpusobuje velmi rychle zabrzdeni motoru a tak se pist zastavi v predni pozici.

Ja je nabizim pod nazvem Aktivni brzda a Procesorovka - Advanced, zde je video rozdilu funkce obycejne kabelaze a kabelaze s aktivni brzdou:
https://www.youtube.com/watch?v=O7x9x75HrW0

_________________
JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století


27 říj 2014, 15:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Svobodník
Svobodník

Registrován: 27 říj 2014, 09:18
Příspěvky: 2
Nový příspěvek Re: Aimtop m4 Problem cyklovania.
Ďakujem za reakciu.
Aktivna brzda ma napadla ako prvá ,no motoru to asi neprospieva a tiež mam trochu neochotu investovať kedže už mám klasický mosfet.
Niesu na to nejaké finty ako skrátit dobu počas ktorej sú zopnuté kontakty?
1, skrátenie/úprava kontaktov alebo člknku ?
2, mikrospínač ?


27 říj 2014, 18:51
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 srp 2012, 15:59
Příspěvky: 49
Nový příspěvek Re: Aimtop m4 Problem cyklovania.
Jak píšeš, upravit člunek, kostku a přerušovač, nejlíp asi protáhnout zobáček člunku o který ho vyhazuje přerušovač, nalep na něj malej plíšek (směrem dopředu), pak ho dej domecháče, a zkus zvednout přerušovač, když je člunek vzadu, tak kolem něj musí přerušovač volně projít (kvůli přepínání SEMI/AUTO), když je vepředu, přerušovač ho musí vyhodit (na semi vyhodí, když přepneš na auto, přerušovač je permanentně zvedlej a nic nedělá) no a pak už jenom zkoušíš vždycky složit mech, párkrát zkusit, kde se zastaví píst.

tohle ti pomůže s tím, aby se člunek vyhodil dřív

Doporučuju si pořádně prohlídnout, jak to celí funguje, abys to pochopil pak už neni problém

Sám jsem si dělal hair trigger (krátký chod spouště), tak si o tom něco přečti, pomůže ti to pochopit ten systém.

Kdyžtak dej SZ, přidám nějaký obrázky...


28 říj 2014, 11:42
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tbot a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz