|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
|
M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Autor |
Zpráva |
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
 M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Ahoj, odhodlal jsem se na vlastní pěst pustit do přestavby mojí staré M4 od dboy, včetně výměny za nový skelet od AimTop s 8mm ložisky. Po upgradu se mi stala věc, kdy se mi píst natáhne do pozice níže na obrázku ...a dále jakoby už motor neměl sílu (používám původní motor, co tahal jakousi jejich m125, pak 1200 7.4V Turnigy Lipo, 1.5 sil kabeláž, dean-t). Po uvolnění západky a protočení kol se situace opakuje. Jsem si jistý, že jsem vypodložkoval kola správně, po stažení skeletu k sobě chodila naprosto hladce, bez vůlí. Měnil jsem za následující díly: Kola SHS 14:1 Vzduch ASPro, až na SHS High Flow hlavu pístu Píst SHS s celokov ozubením AsPro trn Pružina Guarder SP120 s progres vinutím Nové spoušťové kontakty  Je možné, že by motor neměl sílu tuto konfiguraci natáhnout? Ať jsem zkoušel různě regulovat přítlak motoru, tak výsledek byl víceméně stejný. Pažbička s motorem je na fest stáhnutá k mechaboxu, avšak objevil se mi tento problém, kdy pažbička není přesně slícována s tělem.  Děkuji za případné rady.
|
08 bře 2015, 00:37 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
a) Pružina se ve stlačeném stavu nevejde do pístu. b) Špatně vypodložkovaná kola, drhnoucí píst, prostě něco blbě v mechu. c) Slabej motor.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
08 bře 2015, 02:35 |
|
 |
|
Caklej
Praporčík
Registrován: 13 zář 2014, 17:33 Příspěvky: 94
|
 Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Měl jsem v rukách M4ku od Cm (CM 007), v mechu byla zničená hlava válce a tryska. Píst byl taky v této natažené pozici. Vyměnil jsem trysku i hlavu za SHS. A fungovalo to Něco jsi někde udělal blbě, nebo to rozeber a zkus to složit znovu.
_________________ SRC G36C - 140 m/s SRC M9 Sahara edition Gbb - 90 m/s
|
08 bře 2015, 07:40 |
|
 |
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
 Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Ne, že bych zrovna věřil ve svou bezchybnost, pro jistotu jsem objednal nový motor. Od toho se zkusím odpíchnout dál.
|
08 bře 2015, 10:34 |
|
 |
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
 Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Problém vyřešen výměnou pravděpodobně již dosluhujícího motorku.
|
10 bře 2015, 20:06 |
|
 |
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
 Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
Tak to bylo evidentní - základní kola mají mnohem pomalejší převod a původní pružinu nelze označovat za m125. Při upgrade jsi instaloval rychlejší převod kol a ještě silnější pružinu..  EDIT: Nesedící pažbička - ne každý výrobce má naprosto stejné míry a dost často je nutné je pažbičku po výměně mechaboxu brousit - nejčastěji tu vertikální část v předu ve směru střelby, aby se pažbička mohla nasunout více nahoru a neopřela se vpředu o tělo a proto už více nahoru nemohla. Pokud se však plocha mechaboxu, kde jsou zavity a díra pro motor, dotýká plochy pažbičky, nic nebruš a vše je ok.
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
10 bře 2015, 22:53 |
|
 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Tbot a 20 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|