Airsoft forum
https://airsoftforum.cz/

M4 Dboy, AT mech, natažení pístu
https://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=113&t=18767
Stránka 1 z 1

Autor:  Yindra [ 08 bře 2015, 00:37 ]
Předmět příspěvku:  M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

Ahoj, odhodlal jsem se na vlastní pěst pustit do přestavby mojí staré M4 od dboy, včetně výměny za nový skelet od AimTop s 8mm ložisky. Po upgradu se mi stala věc, kdy se mi píst natáhne do pozice níže na obrázku ...a dále jakoby už motor neměl sílu (používám původní motor, co tahal jakousi jejich m125, pak 1200 7.4V Turnigy Lipo, 1.5 sil kabeláž, dean-t). Po uvolnění západky a protočení kol se situace opakuje. Jsem si jistý, že jsem vypodložkoval kola správně, po stažení skeletu k sobě chodila naprosto hladce, bez vůlí. Měnil jsem za následující díly:

Kola SHS 14:1
Vzduch ASPro, až na SHS High Flow hlavu pístu
Píst SHS s celokov ozubením
AsPro trn
Pružina Guarder SP120 s progres vinutím
Nové spoušťové kontakty


Obrázek


Je možné, že by motor neměl sílu tuto konfiguraci natáhnout? Ať jsem zkoušel různě regulovat přítlak motoru, tak výsledek byl víceméně stejný. Pažbička s motorem je na fest stáhnutá k mechaboxu, avšak objevil se mi tento problém, kdy pažbička není přesně slícována s tělem.

Obrázek



Děkuji za případné rady.

Autor:  Griffon [ 08 bře 2015, 02:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

a) Pružina se ve stlačeném stavu nevejde do pístu.
b) Špatně vypodložkovaná kola, drhnoucí píst, prostě něco blbě v mechu.
c) Slabej motor.

Autor:  Caklej [ 08 bře 2015, 07:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

Měl jsem v rukách M4ku od Cm (CM 007), v mechu byla zničená hlava válce a tryska. Píst byl taky v této natažené pozici.
Vyměnil jsem trysku i hlavu za SHS.
A fungovalo to
Něco jsi někde udělal blbě, nebo to rozeber a zkus to složit znovu.

Autor:  Yindra [ 08 bře 2015, 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

Ne, že bych zrovna věřil ve svou bezchybnost, pro jistotu jsem objednal nový motor. Od toho se zkusím odpíchnout dál.

Autor:  Yindra [ 10 bře 2015, 20:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

Problém vyřešen výměnou pravděpodobně již dosluhujícího motorku.

Autor:  Solis. [ 10 bře 2015, 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: M4 Dboy, AT mech, natažení pístu

Tak to bylo evidentní - základní kola mají mnohem pomalejší převod a původní pružinu nelze označovat za m125. Při upgrade jsi instaloval rychlejší převod kol a ještě silnější pružinu.. :)

EDIT: Nesedící pažbička - ne každý výrobce má naprosto stejné míry a dost často je nutné je pažbičku po výměně mechaboxu brousit - nejčastěji tu vertikální část v předu ve směru střelby, aby se pažbička mohla nasunout více nahoru a neopřela se vpředu o tělo a proto už více nahoru nemohla. Pokud se však plocha mechaboxu, kde jsou zavity a díra pro motor, dotýká plochy pažbičky, nic nebruš a vše je ok.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/