Airsoft forum
https://airsoftforum.cz/

Ozubená kola
https://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=115&t=10007
Stránka 1 z 1

Autor:  Dewig [ 23 bře 2011, 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Ozubená kola

Dobrý den, chtěl bych vyměnit kola za lepsi,ale všude mi řikají něco jiného...
Chtěl bych přejít na silnější(120-130) pružinu ale chci mít i kadenci a tak jsem se rozhodl pro: http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... me-ozubeni a nebo: http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... me-ozubeni
Motor ted mám : http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... rque-short
A tak se ptám která kola by jste mi doporučily??Motor co ted mám mi 120 utáhne v poho,ale nechci ho zase tak namáhat se 130....

Autor:  Griffon [ 23 bře 2011, 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Použitím vysokorychlostních kol na silnou pružinu nezískáš kadenci, protože motor to přes takový převod prostě neutáhne. Na M120-M130 si kup kola se standardním převodem a pořádnej zátěžovej motor (ne PJ, to je obyčejnej čínskej motor).

Autor:  Dewig [ 23 bře 2011, 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Griffon píše:
Použitím vysokorychlostních kol na silnou pružinu nezískáš kadenci, protože motor to přes takový převod prostě neutáhne. Na M120-M130 si kup kola se standardním převodem a pořádnej zátěžovej motor (ne PJ, to je obyčejnej čínskej motor).




Ja jsem se jestě ptal na http://www.chrudim.asteam.cz/diskuze.html a tam i řekly,že si mám pořídit http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... me-ozubeni .....Ale pak jsem se ptal ještě jednoho týmu a tam mi taky řekly něco jiného tak ja newím jsem se nějak zamotal.... Někdo říka,že se to s tím motorem vyrovná,že se to tak děla.Jinej,že mám koupit vyskorychlostní motor a zatěž. kolo,že se to děla takhle,že když koupim http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... me-ozubeni (jsem chtěl původně) tak,že to je nejblbější převod a motor se bude zahřejva...... Tak teda newim ......(motor si chci přídit do konce dubna: Guarder Infinite )

Autor:  Jacob [ 23 bře 2011, 12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

No ty SHS šikmý 300:100 jsou na 130ku idealní (Dával jsem je na 150ku + gd infinite+ 11,1 lipol + mosfet - 19 bbs na 130ce to bede 20+).Pokud ti jde o kadenci tak bych vzal ještě 11,1 lipol a nějaký záťěžák - GD Infiniti (PJ je čína takže ti to může tahat v pohodě nebo to ani nanatáhne).
Všeobecně jsou rychlostní kola a motory určený do 120ky...

Autor:  Dewig [ 23 bře 2011, 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Jacob píše:
No ty SHS šikmý 300:100 jsou na 130ku idealní (Dával jsem je na 150ku + gd infinite+ 11,1 lipol + mosfet - 19 bbs na 130ce to bede 20+).Pokud ti jde o kadenci tak bych vzal ještě 11,1 lipol a nějaký záťěžák - GD Infiniti (PJ je čína takže ti to může tahat v pohodě nebo to ani nanatáhne).
Všeobecně jsou rychlostní kola a motory určený do 120ky...


Ja mám baterie: http://eagleguns.cz/shop/index.php?p=po ... arge-block a 1500mAh 8.4 V ...Motor mi bral 120 v poho jen se mi trochu sjel pastorek......Mě nejde tak o kadenci ja to chci mít tak aspoň 15bb/s a pořadny dostřel a sílu...

Autor:  WoMec [ 23 bře 2011, 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Jake by jste doporučili kola, reps. převod na 120ku pružinu a motor EG1000 (zakladní v P90 od TM)

Autor:  Jacob [ 23 bře 2011, 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1522
Ty budou fajn...

Autor:  Cotulosh [ 23 bře 2011, 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Pokud sedne kus, protože já, ač zastánce SHS kolo-matroše neviděl slušné kolečka, než šikmé 200:100 nebo 300:100. Fakt s rukou na srdci. Buď křivé osky, nebo křivé plošky, případně celé kola, rozmáznuté zuby. No zkus.

Autor:  Jacob [ 23 bře 2011, 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Já dával 3x ty 18:1, 1x 300:100, 1x 200:100,1x 14:1 a v pohodě ale je určitě možný že jsem narazil na dobrý kousky...

Autor:  WoMec [ 23 bře 2011, 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

a není už 100:200 zbytečné velký převod na 120ku pružinu se zakladnim motorem (EG1000) ? aby to melo zbytečne malou kadenci.

Autor:  Jacob [ 23 bře 2011, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

No na kadenci budou lepší ty 18:1 - tyhle budou šetřit aku a motor...(ty 18:1 jsem na Gd 120ce měl asi půl roku a z EG100, sil. kabeláží,mosfetem to na 8,4ce sanyo mělo 18bb/s což mi přišlo slušný..pokud by nestačilo tak můžeš dát i 16:1 nebo 14:1 - to už je extrém)

Autor:  WoMec [ 23 bře 2011, 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

trochu se bojim toho co psal Cotulosh, abych nechytl nejaky špatny kousek :/
jinak baterku bych chtěl 9.6 ... takže by teoreticky mohla byt i ucházející kadence s kolama 100:200 ... fakt jsem v tomhle uplne mimo, je to první (a doufam posledni) upgrade co delám :-D

Autor:  Cotulosh [ 23 bře 2011, 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Rozmáznuté ozuby se ještě dají přibrat pilníkem, ale u 18:1 jsem narazil na úplně křivé středové kolo. Lítalo to po celém mechu a další měl zase křivé motorové, to pak zase nešlo natáhnout, jak se to sekalo.

Autor:  WoMec [ 23 bře 2011, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

"tož včil su z teho jelen" :-D ... Btw. jaký převod mají standartní kola od TM v P90 ? +/-

Autor:  WoMec [ 29 bře 2011, 17:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

dneska dorazily kola, píst a ložiska od SHS a všechno je vpořádku... uvidíme jak to bude chodit v akci :)

Autor:  WoMec [ 02 dub 2011, 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

tak přece jenom mají ty kola nepřesně vyřezaný zuby :D ... osy jsou OK, ale zuby jsou na jedné straně víc vyřízlé než na straně druhé. když jsem to podložkoval tak jenom samotný kola se točily při otáčení prstem plynule a v jednom momentě vždycky lehce zadrhly.

Autor:  OGI [ 19 kvě 2011, 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Otázka:
Mám kalase RK-06 (AK-74N) a mám tam ted guru píst 4 kovové zuby, pak nějakou guru techniku trn a další upg ale to není důležité atd, mám tam však klasická kola s přímým ozubení co tam byly v základu (nebo alespoň myslím už mám doma v těch kolech takový bordel že ani nevím z čeho jsem je vytáh) mám tam ten původní motor (což nevím co dá otázka na Jeffa___), vyměněné kabely, ale původní spoušť.
Chci tam dát 130 od systemy (mám ji doma novou-a nevěděl jsem že je to taký hnůj jak jsem tady četl) mám otázky, snesou to ty kola?, snese to ten motor? už teď se celkem zahřívá na čínské 130= ted ekvivalent tak 115 :) bezesrandy..... (aku většinou lipolky 11).

1.Snese to ta plýšková spoušť (musím pájet mosfet???vím že se ty plechy časem vysmaží ale ted nemam pracho/čas)

2.zmenší se zahřívání motoru s mosfetem??

3.neulomím první zub na kolech- podařilo se mi to i na té čínské "130" s jinými koly už dvakrát (-.mohlo to být způsobené ojetým posledním resp. první nabíhacím zubem na pístu, který byl lechce sjetý (hliník garder)) kola byla neznačková ale né uplne sitova (vim identifikace jak pro dementa ale co uz. mam jich doma vic a delal jsem objednavky rsov.com a nazvy tech znacek uz davno zapominam)

4. Když nová kola tak_ jaká kola shs na kombinaci základního motoru z RK-06 (AK-74N) a 130 péra aby nedocházelo k velké zátěži a ubohé kadenci.

Díky za odpověď

Autor:  Jeff [ 19 kvě 2011, 14:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

zakladni motor taha maximalne m130 pruzinu s kvalitni 9.6V baterii na uspokojive kadenci.
1. mosfet by bylo prihodne tam dat.
2. ne
3. prvni nabehovy zub na pistu se vetsinou lame pri vysokych kadencich nebo kdyz na sebe blbe dosedaji ozubeni kol a pistu
5. zalezi co je u tebe uboha kadence, u me je pod 10b/s, jelikoz pouzivas 11.1V lipolky, tak by nemel byt problem s koly se sikmym ozubenim 100:300 se nad tuto hranici dostat

Autor:  T-dog [ 19 kvě 2011, 16:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

WoMec píše:
tak přece jenom mají ty kola nepřesně vyřezaný zuby :D ... osy jsou OK, ale zuby jsou na jedné straně víc vyřízlé než na straně druhé. když jsem to podložkoval tak jenom samotný kola se točily při otáčení prstem plynule a v jednom momentě vždycky lehce zadrhly.

tak pilnicek a jed ... ja jsem takhle piloval troje 300% sikmace od elementu (stredovy bylo krivi jak svin) a jedou si na 140 bez problemu, dalo mi to ale dyscky peknejch par hodin prace no

Autor:  V.E.N.A. [ 22 kvě 2011, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Poučné, jen bych prosil pro blbce jako sem já jak je to s těma číslama %) Děkuji :-)

Autor:  OGI [ 23 kvě 2011, 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Jeff píše:
zakladni motor taha maximalne m130 pruzinu s kvalitni 9.6V baterii na uspokojive kadenci.
1. mosfet by bylo prihodne tam dat.
2. ne
3. prvni nabehovy zub na pistu se vetsinou lame pri vysokych kadencich nebo kdyz na sebe blbe dosedaji ozubeni kol a pistu
5. zalezi co je u tebe uboha kadence, u me je pod 10b/s, jelikoz pouzivas 11.1V lipolky, tak by nemel byt problem s koly se sikmym ozubenim 100:300 se nad tuto hranici dostat


Díky,
1./2. už je tam, apropo tam vlastne nedochází k zahřívání těch kabelů, tak tím kadence neklesá....:) nebo potom klesá se zahříváním motoru. (asi to zjistím sám na první akci)
3. Hmm vysoké kadenci, netroufám si říci, že bych měl nějakou šílenější kadence (nad 23 k/s). Ale díky za tip.
4. K těm kolům shs, zkušenosti??? nese to na těch kadencích nad 20 k/s 130 v "pohodě"? ("cca myslím třeba rok") :)

Autor:  funstrom [ 14 čer 2011, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Čus, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nevíte, jestli jsou zátěžový kola se šikmými zuby od CA stejně zpřevodovaný jako super zátěžový s normálnímy zuby od CA.

Autor:  STruple [ 03 črc 2011, 16:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

dotaz: rozdíl šikmé x normal zuby?? :D

Autor:  Jacob [ 03 črc 2011, 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Šikmé zabítají větší plochou - na silnější pružiny...

Autor:  Forces_USF [ 15 led 2012, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Nevěděl by někdo teoretickou kadenci při těchto dílech? Pružina 130 (Airsoftpro), Kola 100:300 (SHS), Motor Guarder Infinity a Aku 9.6V

Autor:  Daven [ 15 led 2012, 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

pokud to je velka 9.6V baterie tak cca 12-15BB/s

Autor:  Rodn3yr [ 17 říj 2013, 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

Zdravim, potřeboval bych radu, jakej převodovej poměr kol (AP,SHS) zvolit jestli 16:1 nebo 18:1??
Motor základ (EG700),kabeláž 1,5mm,pružina SHS 120,baterka VB 9,6...
PS: neměním kola kvůli upgradu ale z nutnosti výměny a na zátěžovej motor nejsou zatím peníze :) díky

Autor:  Loler [ 18 říj 2013, 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

je to celkem jedno ... 16:1 budes mit vyssi kadenci, 18:1 budes ,,setrit,, motor [nebude tak namahanej]

Autor:  T-dog [ 22 říj 2013, 09:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ozubená kola

dej urco 18:1 .. EG 700 neni zadnej extra zazrak

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/