Airsoft forum https://airsoftforum.cz/ |
|
Animace CQB https://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=126&t=5573 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | seth-catchme [ 21 úno 2010, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | Animace CQB |
Přidám malou animaci, jak na CQB. Autorem je Zekke z KSK Přerov. http://ksk-prerov.wz.cz/download/CQB.rar |
Autor: | Darken01 [ 21 úno 2010, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Každopádně zajímavý počin.Rozhodně bych nemě nic proti tomu kdyby takovejch věcí se tu objevilo mnohem víc |
Autor: | reyes102 [ 21 úno 2010, 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Jo dobře zpracovaná animace Kdyžtak přihodím něco podobnýho, není to sice animace a není to stejná taktika (oujé snad to nebude vadit), ale informační hodnota je minimálně stejná a dá se z toho naučit mnohem víc než z tý animačky. Ikdyž samozřejmě učit se něco takovýho u počítače je kardinální blbost http://www.youtube.com/watch?v=odsKWW2Ydt4 |
Autor: | Darken01 [ 21 úno 2010, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
se na me nezlobte ale já má z toho vždycky pocit že i kdy ta druha strana nebyli figuríny ale živý lidé tak by ten kdo vstupuje minimalně o jednoho muže přišel. |
Autor: | RUM [ 21 úno 2010, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Darken01 píše: se na me nezlobte ale já má z toho vždycky pocit že i kdy ta druha strana nebyli figuríny ale živý lidé tak by ten kdo vstupuje minimalně o jednoho muže přišel. Souhlasím, taky mi to přijde, ale možná, když to nečekají, tak by to vyjít mohlo. Jinak při opravdových vpadnutí do místnosti se hází flash bang(sry, nevím jak se to píše) ne? Teda alespoň SAS jo (to víte, díval jsem se na ten jejich dokument ) |
Autor: | Radar_PiBtl144 [ 22 úno 2010, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
@Darken: Ano, vidím to podobně. A jinak, KSK Přerov? To je snad fór, ne? |
Autor: | seth-catchme [ 22 úno 2010, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Kluky znám osobně a jejich pojetí "KSK" není dle mého vkusu přesné (co si budeme nalhávat, do reality to má daleko), ale nic jim neberu. Každopádně co jsem od nich slyšel, tak přezbrojují na zbraně používané u KSK a myslím, že i nějaké ty vesty se najdou (sehnali nějaký kontakt ze zahraničí). |
Autor: | Radar_PiBtl144 [ 22 úno 2010, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Tak ještě jednou: KSK, Přerov? To je fór, ne? Rád bych upozornil, že to vůbec, ale vůbec a důrazně VŮBEC nemyslím ve vztahu k výzbroji a výstroji (to je u nich samozřejmě taky totál katastrofa). |
Autor: | Darken01 [ 22 úno 2010, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Upozorňuju STOP OT !!! chápu vaše připomínky, ale řešte to pleas tam kde se to řešit má.Díky za pochopení. |
Autor: | Chlewy [ 22 úno 2010, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Darken01 píše: se na me nezlobte ale já má z toho vždycky pocit že i kdy ta druha strana nebyli figuríny ale živý lidé tak by ten kdo vstupuje minimalně o jednoho muže přišel. Jo no...on tam ten druhy vběhnul s malým zpožděním než by měl a navíc při ostré akci hraje roli mnohem více případů jako je stres a strach pachatele, vhození flashbangu nebo rusogu nebo jiných oslňujících, či odvracejíce pozornost prostředků. |
Autor: | flanker [ 22 úno 2010, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
no vsak je tam psano: "This video is of me and my team doing MOUT(military operations on urban terrain) training in Yakima. This is our very first time doing this with live ammo so we're moving a little slower than we should be. I'm the 1st that enters each room. The angles kinda suck but I should have the actual video from the shoothouse camers soon." Nejsou to teda zadny borci, ale zacinajici typci, co tu taktiku jeli poprve s ostryma. Spise bych rad videa, ukazujici jejich zlepseni. Trebas cas atp |
Autor: | reyes102 [ 22 úno 2010, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Jasně že tohle byl uplně prvotní výcvik, vy ste si někdo myslel že tohle jsou sehraný nadrilovaný profíci? Kdyžtak doporučuju sednout si k youtube, napsat tam "MOUT Training" (nebo jinou kouzelnou formuli dle libosti každého soudruha) a projet si najitý výsledky, případně pak videoodpovědi a související videa. Je tam toho mrtě a dá se postupně proklikat k hodně zajímavým videům... bohužel čím zajímavější video, tím nižší výuková hodnota, protože když se všechno seběhne při bllikání P1, v šeru a během 2 sekund, tak z toho fakt moc nepochytíte. |
Autor: | Chlewy [ 22 úno 2010, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
No tak to se omlouvám, tamto jsem fakt něják zapoměl přečíst . Jinak ja neřešil jestli jsou to profíci nebo ne, ja jenom reagoval jak by to tak nějak probíhalo ve skutečnosti a jak by se zamezilo te střelbě ze strany pachatele |
Autor: | Darken01 [ 22 úno 2010, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Docela mě zaujalo tuto video http://www.youtube.com/watch?v=e-reBJNkCHA |
Autor: | jericho [ 24 úno 2010, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
K té animačce CQB: - zajímavé, ale raději bych to prezentoval pro začátek s jedním pachatelem (nepřítelem,atd..) a postupně ho posouvat na jiné strany místností. - každopádně + za snahu, ta se taky cení hlavně při výcviku - Zkuste to klidně natočit naživo z několika pohledů (ale před tím hodně tučným textem napište že se jednalo o výcvik a né o univerzální návod, nebo vás NĚKTEŘÍ JEDINCI ukamenují.) K těm klukům v Yakimě: - k technice pro začátek žádné výhrady, přeci jenom výcviková videa jsou s chybama a je to úplně normální a kdyby takhle se chovali všichni při střelbě u nás v ČR (třeba ve STODu), tak by to bylo víc než fajn. - jestli to dělali opravdu poprvé, tak klobouk dolů, protože při ostré střelbě hodně lidí zapomíná na základy (taky se mi stalo...) a k tomu poslednímu http://www.youtube.com/watch?v=e-reBJNkCHA - asi si každej udělá obrázek a najde vše možné - ale používají standartní postop MOUTu, nikoliv jeho upravenou ver. pro menší bojové jednotky (SRT,..), i když občas si to udělají po svém a sem tam improvizace, tak ....snaha...no I když mě to spíše pobavilo, ale pak si člověk řekl že taky nějak začínal ať v ARMY nabo v AIRSOFTU. |
Autor: | Monty [ 24 úno 2010, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Při vstupu do budovy se musí hlavně brát v potaz moment překvapení. Pokud "zlej" je připraven na vstup zásahovích jednotek je jasné že budou buť zranění nebo i mrtví. Klasicekj příklad je z ruska kdy zásahovka byla spatřena a totálně rozstřílena na schodech dokonce bylo z řad "zlejch" použito i RPG.( sic potom byli totálně rostřílení odstřelovačema). První vnik byl ale zasaven a bohužel i zlikvidován. U toho taky platí psychika a odhodlání pachatele. CQB je velice náročné jak na postupy tak na vyladění všeho protože tady platí "když se má něco posr. tak se to pose.e" . Naše policejní složky ještě žádnej tuhej odpor nezažily a je to dobře. Zažil sem ale zásahy v zahraničí (armádní) kde po prvním náznaku odporu raděj stáhli jednotky a do baráku dvakrát bacily dělostřelectvem a bylo po odporu(nešlo o rukojemí ale zbraně a útok na konvoj). |
Autor: | jericho [ 24 úno 2010, 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Monty píše: ....První vnik byl ale zasaven a bohužel i zlikvidován. .... K tomu dodat jednu věc. Pokaždé když vnikáme/vnikáte do budovy a někdo o vás ví, tak je na vás připravena past (ať už spěšná nebo připravená). Ale platí fakt, že z pokud je past (nebo léčka chceteli) dobře připravená, není šance to přežít. |
Autor: | Monty [ 24 úno 2010, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
jericho píše: Monty píše: ....První vnik byl ale zasaven a bohužel i zlikvidován. .... K tomu dodat jednu věc. Pokaždé když vnikáme/vnikáte do budovy a někdo o vás ví, tak je na vás připravena past (ať už spěšná nebo připravená). Ale platí fakt, že z pokud je past (nebo léčka chceteli) dobře připravená, není šance to přežít. JJ vono taky jde oto zjistit jestli je a léčka nastražená. Tam léčka nebyla jen doplatily na silně vyzbrojeného nepřítele. Neb zklamala naprosto příprava a bylo to hr hr. |
Autor: | Radar_PiBtl144 [ 24 úno 2010, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
A presne z toho duvodu se pred vstupem do budovy v realu dela opravdu dlouhe pozorovani, tedy nic ve stylu AS "Hele, barak, jdem ho vycistit..." Sestavuje se vnitrni a vnejsi okruh, kdy vnejsi cumi do 360 stupnu ven od objektu a kreje prdel lidem, co pozorujou barak a zapisujou si pocty utocniku, rukojmich, jejich vybavenost, disciplinu, rezim, vycvik atd atp. a pocty rukojmich. Ono taky pokud je nekdo pripravenej u dveri strilet, za 30hodin se na to uz urcite vybodne. Pionieri varianta CQB vypada tak, ze prijede buldozer a srovna barak se zemi |
Autor: | Darken01 [ 24 úno 2010, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Tak a tuto je přesně to Mělo by se rozdělovat taktika v reálu, kdy můžete využít spoustu věcí ( již zmiňované poorování, dále pyro - slzáky atd:. ) a v softu né všechny tuty věci jdou. Já osobně nemám CQB moc v lásce, protože jednak tu není moc prostorů kde by se to dalo realizovat a z toho vychází to pořekadlo hle barák dem kropit |
Autor: | Monty [ 24 úno 2010, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Darken01 píše: Tak a tuto je přesně to Mělo by se rozdělovat taktika v reálu, kdy můžete využít spoustu věcí ( již zmiňované poorování, dále pyro - slzáky atd:. ) a v softu né všechny tuty věci jdou. Já osobně nemám CQB moc v lásce, protože jednak tu není moc prostorů kde by se to dalo realizovat a z toho vychází to pořekadlo hle barák dem kropit Ono jde hlavně i o to že v softu chybý jedna podstaná věc a to je strach o život páč v softu si sou lidi jistí že po zásahu dou na mrtvoliště a tam ožijí. |
Autor: | Darken01 [ 24 úno 2010, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
No idíš na to sem úplně zapoměl a přitom je to asi největší z faktorů. |
Autor: | Radar_PiBtl144 [ 24 úno 2010, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Darken01 píše: Tak a tuto je přesně to Mělo by se rozdělovat taktika v reálu, kdy můžete využít spoustu věcí ( již zmiňované poorování, dále pyro - slzáky atd:. ) a v softu né všechny tuty věci jdou. Já osobně nemám CQB moc v lásce, protože jednak tu není moc prostorů kde by se to dalo realizovat a z toho vychází to pořekadlo hle barák dem kropit A to je přesně důvod, proč CQB neděláme, od toho jsou jiní a trénovanější Mimochodem, pokud je dobře napsaný scénář akce a kvalitní hráči, tak umožňuje i v případě CQB v dost vysoké míře smazat rozdíly mezi real a as. Monty píše: Ono jde hlavně i o to že v softu chybý jedna podstaná věc a to je strach o život páč v softu si sou lidi jistí že po zásahu dou na mrtvoliště a tam ožijí. Tak tohle řešej akce s jedním životem |
Autor: | m4ryne [ 24 úno 2010, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
taky sem hodim nějaký videjko CQB http://www.youtube.com/watch?v=_veHO0QC ... re=related ale animaci sem žádnou nenašel |
Autor: | Monty [ 24 úno 2010, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animace CQB |
Radar_PiBtl144 píše: Darken01 píše: Monty píše: Ono jde hlavně i o to že v softu chybý jedna podstaná věc a to je strach o život páč v softu si sou lidi jistí že po zásahu dou na mrtvoliště a tam ožijí. Tak tohle řešej akce s jedním životem Neřešej ty máš pocit že tě rozstřílej na sra.ky? Tu bolest? Strach? Tohle soft navodit neumí. Pořát víš že sice si skončil ale prd ti to udělá. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |