Airsoft forum https://airsoftforum.cz/ |
|
Aktivni brzda https://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=241&t=14576 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jacob [ 11 srp 2012, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Tak ti to člunek vyhodí pozdě to je chyba kvéru né brzdy... |
Autor: | hlodaQ* [ 11 srp 2012, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
a jestli funguje brzda zjistíš jednoduše... vyndej motor, zmáčkni spoušť a při tom koukej na pastorek, jestli se bude plynule dotáčet, tak fakt nefunguje, jestli zastaví takřka hned po tom co pustíš spoušť, tak je OK. |
Autor: | Gunmen76 [ 11 srp 2012, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
To se zastavi kdyz je venku. Ale proc to dela ve zbrani? Nevim cim by to bylo stimhle jsem se jeste nesetkal tak nevim co upravit. |
Autor: | Jacob [ 11 srp 2012, 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Dyť píšu že chyba je v ramínku podavače, člunku... |
Autor: | Jeff [ 12 srp 2012, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Gunmen76> vyjeti trysky v komore zalezi na kadenci. aby byla tryska uplne vyjeta, tak zbran by mela mit kadenci mensi jak 15bb/s (vetsina zbrani ma tuto kadenci), pri vyssi kadencich tryska postupne zajizdi dovnitr mechu, ale pist je porad plne uvolnen, nad cca 20bb/s je tryska zajeta a pist se jiz postupne natahuje, ale zbran nevystreli vic ran za sebou na semi ani pri 40bb/s, ale pak je jiz samozrejme pist natazeny treba do 1/3 drahy. Na druhou stranu se jiz zbran po 9bb/s zacina na semi zasekavat (vyhozeny clunek). Proto je v textu u aktivni brzdy napsano:"tryska z větší části zamyká komoru." pri strelbe na auto ti pist zastavi v jakekoliv poloze at mas brzdu ci ne, je to dany konstrukci zbrane. Pokud tedy chces, aby byla tryska vice vepredu je potreba vymenit dva 2W odpory (modra barva zakladni varianta, 4x sediva extreme) za nizsi hodnotu, tim bude mit brzdny vyssi ucinek, ale na druhou stranu bude vice zatezovany brzdny mosfet a budou vetsi jiskry na komutatoru pri zastavovani = mensi vydrz uhliku. |
Autor: | Gunmen76 [ 12 srp 2012, 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Ok zkusim vymenit raminko jestli se to zlepsi ale ten clunek teda nevim co je ? |
Autor: | Daven [ 12 srp 2012, 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Nebo ohni kontakty spoustoveho domku tak, aby byl kontakt az na konci drahy stisknuti spouste, diky tomu se pri vyhozeni clunku drive rozepne kontakt a budes mit trysku vice vepredu |
Autor: | Gunmen76 [ 12 srp 2012, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Aha ja sem je totis kdyz sem mel zbran rozebranou a zkousel jsem kabelaz kapicku dal k sobe a zkousel jestli zbran strili tak je zas trochu priohnu od sebe. A pak uvidim no |
Autor: | T-23lol [ 27 led 2013, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Ahojte, Mám takisto problémik s Aktívnou brzdou a to taký ktorý tu spomenul Jeff tak to hodím sem a hádam to vadiť nebude. ZASEKÁVANIE NA SEMI Po tom čo som nainštaloval Aktívnu brzdu sa mi začalo diať že niekedy po 4 niekedy po 10 ale niekedy aj po trebárs 15 výstreloch sa mi zbraň na semi zasekne. Musím prepnúť na auto, vystreliť tak a potom zase funguje na pár výstrelov. Dá sa toto chovanie nejakým spôsobom obmedziť respektíve vyliečiť ? (napr nepomohlo by nejakým spôsobom upraviť prerušovač strelby? Pribrúsiť ho alebo niečo také? Podla toho čo o zbraniach viem tak problém je spôsobený asi tým že zbraň zastaví v takom bode kde je akurát prerušovač v akcii a rozpojí to obvod, nie ? ) AK viete niekto ako toto opraviť budem veľmi vďačný lebo chcem hrať na low-cap zasobniky a na full auto to moc nejde lebo som hned na suchu ![]() Poznámka: M4 aimtop 150, pružina m130, 11.1V lipo takže predpokladám cca 21-22 rps, merané to nemám. Aktívna brzda podla návodu: http://www.spikule.cz/elektro/brzda (odstránil som ale napr Transil a je to zostavené z SMDčiek na plošáku a používam autopoistku) |
Autor: | Jacob [ 27 led 2013, 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Musíš upravit člunek aby mu v pohybu nebránila vyhazovací packa ramínka přerušovače... |
Autor: | T-23lol [ 28 led 2013, 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Nemohli by ste mi prosím niekto ukázať ako takto upravený člnok vyzerá ? respektíve spraviť malý náčrt úpravy alebo niečo také na obrázku orig člnku? Nechel by som prísť o možnosť SEMI, totiž mám známeho ktorý mal dlho problém so zbraňou že na semi mu fungovala na full auto a to by som nerad. To budem mať radšej zasekávajúcu sa zbraň alá vojak v Iraku s m4kou čo sa v piesku po každej 3tej rane zasekne ![]() Vopred ďakujem. |
Autor: | Jeff [ 28 led 2013, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
ten navrh brzdy je spatny, nejaka uprava clunku ti nepomuze. moje brzdy timto neduhem netrpi |
Autor: | T-23lol [ 29 led 2013, 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
jak že je špatny ? brzdenie normalne funguje, jedine čo mi robilo problem bol transil ktroi je tam ako riadna hovadina a odpalil mi prvy mosfet ale po vymene a odstraneni tejto sprostej "ochrannej" sučiastky išlo všetko v poriadku. Jediné čo ma napáda je že by mohli byť nejaké nesprávne hodnoty odporov alebo podobne že by to proste brzdilo priliš alebo malo ale vravim ked vytiahnem motor tak brzda funguje pekne a aj brzdi motor takmer okamžite. |
Autor: | Jeff [ 29 led 2013, 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
prave,ze to zastavi az prilis rychle. diky tomu semi procvakava |
Autor: | T-23lol [ 29 led 2013, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Aha dik, takže musím poriešiť aby bolo brzdenie troška jemnejšie. Diks. Skúsim to spraviť a dám vedieť či som dosiahol kýženého výsledku. Edit: AK som to správne pochopil tak na tej schéme podla ktorej som to robil úplne chýba jeden rezistor (je to vlastne ten ktorý je výkonový na Jeffových brzdách ktorý by mal byť zaradený medzi mosfet zabezpečujúci zastavovanie a negatívnu svorku motora, ale tak aby nebol v ceste pri spúšťaní cez spínací mosfet. ) Správne? Ak sa nemýlim tak potom hodnota tohoto rezistora by mala byť tak 0,10-0,15 Ohm a podla fotiek Jeffovej brzdy to vypadá tak na nwm ... 2x 2W rezistory ? pripadne 4x 2W pri jeho extreme verzii ? |
Autor: | martyx [ 31 led 2013, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktivni brzda |
Jeff píše: Pokud tedy chces, aby byla tryska vice vepredu je potreba vymenit dva 2W odpory (modra barva zakladni varianta, 4x sediva extreme) za nizsi hodnotu, tim bude mit brzdny vyssi ucinek, ale na druhou stranu bude vice zatezovany brzdny mosfet a budou vetsi jiskry na komutatoru pri zastavovani = mensi vydrz uhliku. Experimentoval někdo s těmi odpory brzd (základní a extrem)? Jaké hodnoty odporů tam jsou teď a na jakou by se dalo ještě jít? Díky za help. Zatím. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |