Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22 dub 2025, 15:23

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Mechanická mířidla vs. kolimátor 
Autor Zpráva
Desátník
Desátník

Nový příspěvek Mechanická mířidla vs. kolimátor
Zdravím všechny v tomto vánočním čase,
hned na úvod bych chtěl podotknout, že jako airosfťák jsem poměrně nováček, takže za jakékoliv věcné chyby mě omluvte, ale z tohoto fóra si myslím jsem chytrý dost, takže snad to tak horzné nebude.
Tak tedy k věci. Už nějaký ten měsíc vlastním zbraň, máme i uniformy a airosft začínám brát vážně. Časem a podle finančních možností plánuji nakoupit i další příslušenství, jak to bývá zvykem a a momentálně došlo na kolimátor. Vybíral jsem a pročítal toto fórum a došel jsem k tomu, že nejlepší pro mě asi bude tubusový kolimátor Aimpoint od G&P. No, jednou jsem se tak zamyslel, jak moc si přilepším, když má mechanická mířidla vyměním za Aimpoint. No, moc výhod jsem teda nevymslel, mohou se rozbít, stojí další peníze, některé kusy mají problémy s tečkou, jiné zas tohle a tamto, ale nic takového přece mechanická mířidla nedělají. Něco tu ale být musí. Kolimátory musí být přeci o dost lepší než mechanická mířidla, když je kadžý airosfťák mění za kolimátory apod.
Jednodušše, zajímají mě dobré důvody, proč si koupit kolimátor a né třeba pouze lepší a kvalitnější mechanická mířidla.
Toť vše, děkuji všem za odpovědi

P.S.: Nevím, jestli je to důležité, ale jako zbraň mám SCAR-L od Dboy.

22 pro 2012, 16:39
Moderátor
Moderátor

Nový příspěvek Re: Mechanická mířidla vs. kolimátor
kolimator zvysuje rychlost zamireni o desitky procent u zkuseneho strelce, u nezkuseneho (jako ty) nekolikanasobne. Pres kolimator se miri s obema otevrenyma ocima, takze mas lepsi rozhled po okoli. v noci vidis, kam pomoci kolimatoru strilis (za predpokladu, ze nemas na pevnych miridlech tritium)

22 pro 2012, 16:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Desátník
Desátník