Airsoft forum https://airsoftforum.cz/ |
|
Eagleguns "storno" https://airsoftforum.cz/viewtopic.php?f=244&t=10445 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KaLda [ 28 dub 2011, 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | Eagleguns "storno" |
Zdravím. Dva týdny zpátky jsem si objednal věci s eagleguns.cz. Bohužel jsem nestihl zásilku vyzvednout. Eagleguns mi napsali email že jim mám zaslat 200 kč za storno poplatek. Podle mě je to celku uhozená částka za "storno" když jim pošta peníze vrátí. Peníze jsem neposlal. Včera mi volali a vyhrožovali že to budou řešit přes právníky. Máte někdo podobnou zkušenost? Jak to mam řešit? (Sice 200 kč není velká částka ale podle mě určitě zbytečný poplatek) |
Autor: | reyes102 [ 28 dub 2011, 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Pošta jim něco vrací? O tom dost pochybuju. Pokud je to napsaný v obchodních podmínkách sekterými jsi při nákupu souhlasil, tak zaplať. |
Autor: | KP118 [ 28 dub 2011, 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
NO neviem ako u vas v CZ ale u nas to funguje tak ze ked si nestihnes vybrat zasielku radi ti ju poslu zasa (zaplatis naviac este jednu cenu postovneho). a samozrejme je tu moznost ked vies ze to nestihnes zavolat na postu kde povies ze chces aby balik drzali dlhsie nez 7 dni u nas to je max 30 dni tusim ( ci to je za poplatok to uz neviem) kazdopadne stacilo si precitat obchodne podmienky presne bod X . Nevyzvednutá nebo odmítnutá zásilka Pokud se zásilka vrátí zpět jako nevyzvednutá (pošta) nebo odmítnutá (PPL), budeme neprodleně zákazníka kontaktovat a pokusíme se zjistit, zda k tomuto nedošlo chybou dopravce. Také může nastat situace, kdy zákazník nestihne vyzvednout zásilku z pošty v avizovaném termínu sedmi dní a o zboží má stále zájem. V takovém případě lze zaslat zásilku opakovaně, zákazník však uhradí předem cenu zásilky s cenou jedné dopravy navíc. Pokud shledáme, že zákazník vědomě odmítl převzít zásilku, kdy důvodem nebyla chyba na straně naší firmy ani dopravce, bude objednávka stornována a záležitost uzavřena přátelskou dohodou za předpokladu, že zákazník souhlasí s uhrazením storno poplatku ve výši 200Kč (pro ČR) nebo 500Kč (pro SK), tak aby jeho rozhodnutím nebyl dodavatel nikterak poškozen. Pokud toto zákazník odmítne, může být storno poplatek vymáhán právní cestou. Jeho další nákup na tomto e-shopu bude podmíněn uhrazením úplné ceny příští objednávky předem (převodem na účet či poštovní složenkou). Jestliže platba proběhne v pořádku, bude toto omezení pro další objednávky zrušeno. takze si dovolim tvrdit ze si tu zasielke umyselne nechcel prebrat a nie ze si nestihol inak by to aj tebe radi este raz posali. a tych 200 cz je cena kolko ich stala posta k tebe a asi nejake balne a tak. posta im nema co vratit pretoze peniaze si ty nezaplatil takze oni im nemaju co dat a postovne im nevratia nakolko posta si svoju ulohu splnila. ale pochybujem ze to budu riesit pravnikmi asi sa im to moc neoplati i ked to by som urcite neriskoval. kazdopadne dalsi nakup u nich budes mat stazeny staci odpoved? ja by som to cvakol ak si si vedomi tvojej chyby |
Autor: | nox [ 28 dub 2011, 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Česká pošta za nevyzvednutou dobírku vrací přibližně čtvrtinu zpátky (za nevyzvednutou 120,- dobírku jsem dostal asi 35 korun). Btw přečti X. odstavec v obchodních podmínkách ![]() |
Autor: | koldda [ 28 dub 2011, 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Jeto jednoduché, jestliže nezaplatíš storno poplatek, tak ti k němu budou nabíhat penále a za nějaký čas se ti ozve firma, která pohledávku odkoupila, že jí chce zaplatit. Nebude to už ale 200,- Kč ale nějaká ta tisícovka. S oblibou tohle dělají například dopravní podniky u pokut černým pasažérům. |
Autor: | Cotulosh [ 28 dub 2011, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Začal bych tím, že obchodní podmínky jsou dané a prodejci až na jednu, dvě výjímky nejsou racionálně uvažující lidé, se kterými se lze domluvit. Vidí jen prachy a cesta je nezajímá. Pokud jsi to vyloženě nestihl, jako že vím, že jsi to prostě nestihl, můžeš se leda domluvit na opětovném odeslání. Co se týče výhružek, opět klasika českého AS obchodu, právníci tě můžou leda tak pokousat. Další případ jsou penále ze prodlení, pokud přesáhneš zákonem danou částku, můžou už tě i žalovat, což je donebevolající vyje*anost, leč co naděláš. KP118 -> svoje konspirační teorie o úmyslech a záměrech raději ani nevytahuj. Už tak si dost sbíráš... ... |
Autor: | KP118 [ 28 dub 2011, 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Cotulosh píše: KP118 -> svoje konspirační teorie o úmyslech a záměrech raději ani nevytahuj. Už tak si dost sbíráš... ... robim nieco zle? ako hej tak ma na to upozorni urcite tu nechcem byt za zleho ani nic zle pisat som clovek co si necha poradit a ked nieco robim zle ( nevedomky) tak ma len upozorni a ja to rad zmenim neviem co si sbieram nakolko mi zatial nik za nic nevynadal. kazdopadne sa ospravedlnujem radej budem ticho a nic nepisat ak mam byt za zleho. ![]() |
Autor: | Griffon [ 28 dub 2011, 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Tak v tomhle případě stojím stoprocentně za KP118, je to jeden z mála nováčků, který se tu chová slušně, píše jako člověk a nečeká, že mu všechno nacpem až pod nos. A tady má naprostou pravdu, pokud to Kalda skutečně nestihl a věci pořád chce, tak nevím proč řeší nějaký stornopoplatek, když stačí napsat "omlouvám se, nestihl jsem to, hoďte to znovu na poštu" a bude, akorát holt zaplatí ještě jednou poštu, což je logické. No a pokud člověk objedná a když mu věci přijdou na poštu, tak si to najednou rozmyslí a zásilku tam nechá ležet, tak je to z jeho strany pěkný kretenismus. Stornopoplatek 200Kč je v takovém případě docela fér, vzhledem k tomu že nejde jen o pokrytí nákladů na poštu, ale i času který prodejce strávil vyřizováním zásilky a případné ztráty která může vzniknout z toho, že zboží je na mnoho dní mimo a nelze s ním jakkoli disponovat. A že to vymáhají právní cestou a chtějí penále z prodlení není žádná vyjebanost, ale naprosto normální věc, co jiného jako mají s českými přizdisráči, kteří si myslí že pravidla (i ta, se kterými dobrovolně souhlasili, jako jsou obchodní podmínky) se mohou beztrestně porušovat a obcházet, dělat? |
Autor: | Cotulosh [ 28 dub 2011, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Narážím na to, že osočovat někoho z úmyslu na základě předpokladu je fakt na hlavu. Nicméně situace je vyřešená, budeme zamykat. |
Autor: | Schneider8 [ 01 kvě 2011, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
funguje ešte eagleguns? písal som im mail a nereágujú... |
Autor: | Griffon [ 01 kvě 2011, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Schneider8 píše: funguje ešte eagleguns? písal som im mail a nereágujú... Určitě fungujou, jak dlouho už čekáš na odpověď? |
Autor: | Schneider8 [ 01 kvě 2011, 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
zhruba 4 dni... ešte to nieje nejak dlho, len sa pýtam pre istotu, nech by som nečakal do nekonečna |
Autor: | Griffon [ 01 kvě 2011, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Tak je třeba si uvědomit, že je víkend že... |
Autor: | Jerson [ 01 kvě 2011, 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Eagleguns "storno" |
Cotulosh píše: Začal bych tím, že obchodní podmínky jsou dané a prodejci až na jednu, dvě výjímky nejsou racionálně uvažující lidé, se kterými se lze domluvit. Vidí jen prachy a cesta je nezajímá. Zrovna s Eagleguns jsem se v pohodě dohodl na čemkoliv a opakovaně, třeba i na tom, že jsem jim poslal obal na zbraň, do kterého se mi nová zbraň nevešla a oni mi jeho plnou cenu odečetli od další objednávky. Storno poplatek 200 Kč je zcela adekvátní. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |